Ćwiczenia na płaski brzuch

Każdy z Nas chce dobrze wyglądać na plaży! Z nami zrobisz formę bez obaw! Wykonuj poniższe ćwiczenia systematycznie i ciesz się pięknym brzuchem w te wakacje!

Ćwiczenia do wykonania:

1. Spięcia brzucha do uniesionych nóg w kącie 90 stopni
2. Skręty tłowia do kostek
3. Skoki w podporze na przedramionach
4. Wspinaczka z dotknięciem kolana do ziemi
5. Przyciąganie kolan do klatki piersiowej

Czas wykonywania ćwiczeń

Początkujący 30 sekund praca/15 sekund odpoczynek

Średnio zaawansowany/ zaawansowany: 45 sekund praca / 15 sekund odpoczynek

Ilość serii 3 więc trening do 15minut
Czas trwania treningu: do 15minut (w zależności od stopnia zaawansowania)

Ćwiczenia te połącz z ćwiczeniami na szczupłe nogiturbo spalanie lub wykonaj je po swoim treningu. Ćwiczenia dobrane są w taki sposób, aby zaangażowały każdy Twój mięsień brzucha do pracy. Poniżej znajdują się wskazówki, z którymi warto się zapoznać.

Wskazówki do wykonywania ćwiczeń:

  • zachowaj prawidłowy oddech- wypuszczaj powietrze podczas największej pracy
  • dopilnuj, aby w ćwiczeniach na macie odcinek lędźwiowy kręgosłupa był mocno przyklejony do maty
  • podczas spięć brzucha głowę trzymaj w pozycji neutralnej, kark luźny, wyprostowany – przy tym ruchu odrywają się tylko łopatki
  • podczas unoszenia nogi w górę, unieś również miednicę

Podoba Ci się? Udostępnij!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on print
Drukuj

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

O autorze

Polecamy