3 Proste tipy na redukcji

Redukcja, czyli?

Dieta na redukcji to najzwyczajniej dieta o obniżonej wartości energetycznej. Od naszego zapotrzebowania odejmujemy ok. 200-500kcal, tworząc w ten sposób deficyt kaloryczny, niezbędny w okresie odchudzania.

Dla wielu jest to ciężki czas, gdy doświadczamy ujemnego bilansu kalorycznego. Obcinamy kalorie, aby zrzucić z wagi zbędne kilogramy. Wiele osób głoduje niepotrzebnie, są inne sposoby, aby do redukcji podejść rozsądniej i z głową. Przedstawię Ci kilka propozycji, tego co możesz zrobić, aby Twoja redukcja była przyjemniejsza oraz łatwiejsza do zniesienia.

odchudzanie

3 proste wskazówki, które pomogą w Twojej redukcji

Korzystaj z lepszych źródeł

Co to znaczy? A no to, że jeżeli masz do zjedzenia 80g węglowodanów to wykorzystaj np. ziemniaki. Pomyślisz, ziemniaki na redukcji, ale jak to? Ziemniaki to świetne źródło węglowodanów złożonych! I nie bój się, nie przytyjesz od nich! Jest to prosty tip ze względu na wielkość porcji. 80g węglowodanów to 100g ryżu czyli jedna torebka, natomiast 80g węglowodanów to ok. 0,5kg ziemniaków! A więc jest to spora różnica. Ziemniaki sporo Cię nasycą i głód szybko nie wróci, bo zjesz ich dużo, a zawierają niewielką ilość węglowodanów.

Jedź dużo warzyw

Warzywa nadają wielkie znaczenie nie tylko ze względu na sporą ilość witamin i minerałów, ale też z tego względu, że mają znikomą ilość węglowodanów. To oznacza, że możemy ich zjeść naprawdę dużo. Dodaj do każdego posiłku wielką michę warzyw. Nie tylko dostarczysz potrzebne witaminy, ale również zapełnisz cały talerz. Pamiętaj, że nasze oczy też jedzą, pełny talerz oznacza, że w naszym mózgu zapala się lampka pod nazwą „zaraz zjem wielką porcję i będę najedzony” Niby błahostka, a jednak działa. Objętość posiłku zmienia naprawdę wiele, więc nie żałuj sobie kolorowych warzyw na swoim talerzu.

warzywa

Dodaj trochę kreatywności

Skoro masz małą liczbę kalorii to, co oprócz warzyw? Zawsze możesz wykonać produkty o bardzo niskiej kaloryczności! Jak to zrobić? Zasada jest prosta: zaparz herbatę owocową w większym naczyniu, dodaj żelatyny, rozpuszony słodzik, opcjonalnie trochę owoców i galaretka 0 kalorii gotowa! Proste, a jakże skuteczne. Nie dość, że zjesz przepyszną galaretkę, która zaspokoi Twoją chęć na słodkie, to jeszcze będzie ona miała 0 kalorii!
Ochota na inne słodkie rzeczy? Trochę inwencji i po sprawie, wykonaj chociażby brownie z czerwonej fasoli, jak to się mówi, dla chcącego nic trudnego. Jest mnóstwo przepisów na zdrowe słodkości!

owoce i warzywa na redukcji

Oto kilka tipów, które z uśmiechem na twarzy pozwolą Ci przetrwać okres redukcji tkanki tłuszczowej. Wcale nie musisz się głodzić, możesz jeść smacznie i dużo, a zarazem dostarczać tyle kalorii ile będziesz potrzebować do pozbycia się nadmiaru kilogramów.

Podoba Ci się? Udostępnij!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on print
Drukuj

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

O autorze

Polecamy

Informujemy, że w celu zapewnienia jak najlepszej obsługi nasza strona korzysta z ciasteczek (plików cookies). Korzystając z naszej strony, bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies. Jednocześnie przypominamy, że w każdej chwili masz możliwość zmiany ustawień plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityce prywatności.