Jak motywować się do treningu?

Od stycznia, od poniedziałku, po urodzinach…

Ile ludzi tyle wymówek, „ gdybym miał/a…”  ,, jak będę…’’ ,,zacznę gdy..’’ ,, to jeszcze nie ten czas”, chociaż tak bardzo chcę!

motywacja

trening = więcej energii! lepsze sAMOPOCZUCIE! SILNE I JĘDRNE CIAŁO! ZDROWIE! UŚMIECH I SATYSFAKCJA!

CHCESZ?

To zrób to TERAZ, nie od poniedziałku, nie od urodzin, nie po świętach, nie po kolejnym weekendzie. Teraz jest najlepszy moment, by wstać z kanapy, przestać się użalać.

Zapisz to co chcesz osiągnąć i wracaj do Tych myśli za każdym razem, gdy masz gorszy dzień.

Nie masz czasu?

Przeanalizuj swój dzień, spójrz na co marnujesz czas, zamiast siedzieć godzinę przeglądając instagram ubierz się w wygodne ciuchy i włącz ćwiczenia na YouTube lub skorzystaj z plany treningowego i pójdź na siłownie

nie jesteś gotowy/a?

Nadchodzą ciepłe dni, więc możliwości jest wiele, możesz zacząć biegać/pójść na rower, włącz swoją ulubioną playlistępostaw sobie wcześniej CEL jaki dystans chcesz osiągnąć, najlepiej zapisz to na kartce!

może zakupy?

Przejdź się do sklepu po treningowe ciuchy, dzięki temu będziesz mieć większą motywację do treningu, a przy okazji wyjdziesz na spacer.

sZUKAJ…

Znajdź swoją ulubioną aktywność fizyczną i nie poddawaj się na starcie. Próbuj wielokrotnie wybranej dyscypliny, bo może wtedy nie był ”Twój dzień”/ Dla przykładu, to, że byłaś raz na zajęciach fitness i Ci się nie spodobało wcale nie oznacza, że nie spodoba Ci się za drugim razem. Dużo zależy od formy zajęć, a jest ich przecież mnóstwo! Fitness może być ze sztangami, hantlami, stepem, możesz trafić też na pilates czy yogę.

fitness

Pamiętaj, że trening to nie ćwiczenia na morderczej siłowni, możesz zacząć w domu z masą swojego ciała i dopasować go do swoich możliwości!

Podoba Ci się? Udostępnij!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on print
Drukuj

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

O autorze

Polecamy