TOP-5 suplementów w okresie budowania masy mięśniowej

Okres budowania masy mięśniowej niekiedy wymaga stosowania suplementów, które wspomogą cały ten proces. W niniejszym artykule przedstawiam TOP 5 suplementów, które powinny się znaleźć w diecie.

odżywka białkowa – IZOLAT

Stosowanie tzw. białka stało się bardzo popularne ze względu na wygodę w ich użytkowaniu, jest to substytut produktów białkowych, który dzięki szerokiej możliwości stosowania może stanowić składnik pełnowartościowego posiłku. Najczęściej stosowane to koncentraty, izolaty i hydrolizaty białka serwatkowego.

WPI (izolat białka serwatkowego) – zawiera ok. 90% białka, niewielka ilość tłuszczy oraz węglowodanów. Szybko przyswajalne.

  • wspomoże nabieranie masy mięśniowej;
  • może stanowić element pełnowartościowego posiłku;
  • wspomaga regenerację po treningu.

Kupisz tutaj.

KREATYNA

Jest organicznym związkiem chemicznym, w organizmie tworzy się w trakcie przemiany materii, występuje głównie w mięśniach oraz ścięgnach. Suplementacja tym składnikiem w ostatnich czasach zyskała popularność, jest wykorzystywana u osób aktywnych fizycznie jak i wyczynowych sportowców.

  • wpływa na zwiększenie tolerancji wysiłkowej (wiele badań potwierdza skuteczność tego składnika na zwiększenie zdolności do powtarzanego z krótkimi przerwami wysiłku fizycznego oraz przy intensywnych sesjach treningowych);
  • może zmniejszać poziom glukozy we krwi w połączeniu z regularną aktywnością fizyczną;
  • zmniejsza ryzyko złamań, zapalenia kości;
  • stosowana u osób z niealkoholowym stłuszczeniem wątroby zmniejsza ilość odkładanego się tłuszczu w wątrobie;

Kupisz tutaj

GAINER

Gainer to odżywka o wysokiej zawartości węglowodanów (70-80% całego składu). Obok nich zawiera także pewną ilość białka oraz tłuszczy. Jest to też dobry wybór dla osób, które chcą nabrać masy mięśniowej a mają problem z spożywaniem dużych objętości posiłków. Nie jest w stanie zapewnić nam tego co pełnowartościowy posiłek, ale może stanowić dobry dodatek.

  • stosuje się w celu zwiększenia masy i przyspieszenia regeneracji po treningu;
  • spożywane przed treningiem dodają energii i opóźniają pojawienie się objawów zmęczenia w trakcie wysiłku;
  • wspomagają uzupełnienie zapasów glikogenu;

Kupisz TUTAJ

hMB

HMB to beta-hydroksy-beta-metylomaślan. Jest to kwas tłuszczowy o krótkim łańcuchu, wytwarzający się w organizmie z aminokwasu zwanego leucyna, która wchodzi w skład aminokwasów egzogennych tj. niezbędnych do wzrostu oraz zachowania masy mięśniowej aminokwasów rozgałęzionych. HMB jest preparatem powstającym na skutek proteolizy, czyli procesu prowadzącego do rozpadu protein.

  • wzrost masy mięśniowej;
  • ochrona białek mięśniowych;
  • spotęgowanie siły mięśniowej;
  • działanie antykataboliczne;
  • wspomaga redukcje tkani tłuszczowej;
  • zwiększa odporność;
  • zmniejsza poziom tkanki tłuszczowej.

Kupisz TUTAJ

BOOSTER TESTOSTERONU

Jak sama nazwa mówi preparat ten ma na celu zwiększenie poziomu testosteronu, w składnie zawierają składniki naturalne. Niesie to za sobą wiele korzyści szczególnie w procesie budowania masy mięśniowej. Poza tym suplement ten może pomóc w uzyskaniu większej pewności siebie.

  • ułatwia budowanie masy mięśniowej;
  • pomaga w osiągnięciu progresów na treningu;
  • lepsza regeneracja organizmu;
  • podniesione libido;

Kupisz TUTAJ

Podoba Ci się? Udostępnij!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on print
Drukuj

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

O autorze

Polecamy