Barki jak kule armatnie? To możliwe!

Dobry trening gwarancją sukcesu

Szerokie i duże barki to powód do dumy, nie bez przyczyny. Każdy adept siłowni wie, że to nie lada sztuką jest to, by wyglądały rodem jak kule armatnie. Ale jak tego dokonać? Przedstawię Ci zestaw ćwiczeń oraz metod, aby tak się właśnie stało!

ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki, które przynoszą wymarzone efekty

  1. Wyciskanie żołnierskie Fundament do treningu barków. Ciężkie ćwiczenie atletyczne, które sprawi, że Twoje barki poczują, co znaczy prawdziwy trening. Wykonaj 4 serie po 5 ciężkich powtórzeń. Taki schemat pozwoli Ci budować siłę i swój solidny fundament.
  2. Wznosy hantli bokiem – standard? To mało powiedziane, ale za to jakie efektywne! Wznosy świetnie sprawdzają się w treningu. Prostu ruch, maksymalne napięcie i zaangażowanie mięśniowe. Wykonuj wznosy w 3 seriach po 15 powtórzeń i poczuj jak płoną!
  3. Arnoldki – czyli wyciskanie sprzed klatki nad głowę. Kompleksowo podchodzi do rozwinięcia wszystkich aktonów w barkach. Ćwiczenie nie JEST proste, ale bardzo efektywne. Wynieś ciężar nad głowę i wracaj powoli, poczuj jak twój bark pracuje. Wykonaj 3 serie po 12 powtórzeń.
  4. Face pulls – często zaniedbywany tylni akton barku znów musi zacząć pracować! Face pulls idealnie się do tego nadaje. Weź linki wyciągu górnego i przyciągaj na wysokość linii oczu. Dzięki temu ćwiczeniu zadbasz o część, która jest najbardziej lekceważona w treningu i pokażesz, że nie jesteś laikiem i znasz się na rzeczy, tutaj wykonaj 3 serie po 15 powtórzeń.

Mało? Spróbuj gigant serii czyli wykonaj wznosy, arnoldki i face pulls jeden po drugim bez przerwy w 3 seriach po 12 powtórzeń. Gwarantuje, że Twoje barki spłoną i staną się wielkie jak kule armatnie! 

Dołóż do treningu odpowiednią suplementację i ciesz się silnymi i napompowanymi ramionami:

  • CellZoom – Zwiększa ukrwienie, siłę mięśni i uczucie pompy podczas treningu!
  • Creatine Monohydrate – Wspiera wzrost czystej masy mięśniowej!

Pamiętaj, że aby zbudować mięśnie bardzo ważnym elementem jest dieta, więc zadbaj i o nią. Zapoznaj się z artykułem dot. budowania masy mięśniowej.

Podoba Ci się? Udostępnij!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on print
Drukuj

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

O autorze

Polecamy

Informujemy, że w celu zapewnienia jak najlepszej obsługi nasza strona korzysta z ciasteczek (plików cookies). Korzystając z naszej strony, bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies. Jednocześnie przypominamy, że w każdej chwili masz możliwość zmiany ustawień plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityce prywatności.