Silny i piękny brzuch! Podpowiadamy jak go zrobić!

Płaski brzuch wyznacznikiem idealnej sylwetki

Krata na brzuchu od dawna była symbolem dobrej formy. Tak wiele osób stara się aby mieć płaski brzuch, ale jak tak naprawdę go zrobić? Ile osób tyle teorii, każdy mówi inaczej, ja przedstawię Ci moją propozycje na sześciopak.

Musisz pamiętać, że same ćwiczenie nie wystarczą, przede wszystkim musisz zadbać o swój ruch czyli cardio i dietę. Bieganie, jazda na rowerze czy nawet chodzenie, każdy ruch mniej lub bardziej intensywny sprawia, że nasz metabolizm przyśpiesza. Spalamy wtedy tkankę tłuszczową, a to pod nią jest nasz sześciopak.
Nie czekaj więc tylko pamiętaj, że każdy trening powinien zawierać element cardio. Jaka to będzie postać to już twoje upodobania, a co z ćwiczeniami na brzuch, oto przykłady.

płaski brzuch

Propozycje efektywnych ćwiczeń na mięśnie brzucha

  1. Plank – Czyli popularna deska, którą zna chyba każdy, ale większość wykonuję ją niepoprawnie. Świetne ćwiczenie wzmacniające cały nasz core. Świetnie rozwija nie tylko nasz brzuch ale też całą naszą stabilizacje i mięśnie głębokie. Pamiętaj, że wykonując planka nie możesz pogłębiać lordozy lędźwiowe!j Nie rób zaokrąglonych pleców, pozycja ma być jak sama nazwa wskazuje w pozycji deski.
  2. Spięcia brzucha – nie mylić z popularnymi brzuszkami. Spięcia brzucha jak sama nazwa wskazuje polega na uniesieniu łopatek z ziemi i wykonaniu spięcia. Po czym wracamy do leżenia i ponawiamy ruch. Dzięki temu ćwiczeniu świetnie zaangażujemy górną część brzucha.
  3. Unoszenie nóg w pozycji leżącej – tym razem dolna część brzucha w akcji. Pozycja leżąca, gdzie wykonać wystarczy unoszenie nóg. Im niżej do ziemi zejdziesz stopami tym ciężej, pamiętaj jednak żeby całkowicie nie odstawiać stóp na ziemię.
  4. Russian twist – skręty tułowia na boki, popularne ćwiczenie angażujące skosy brzucha. Unieś nogi zgięte w kolanie oraz tułów do góry. Zostań w siadzie równoważnym i zacznij maksymalne skręty tułowia na boki, za każdym razem dotykając ziemi.

Więcej propozycji ćwiczeń znajdziesz w artykule ‘Ćwiczenia na płaski brzuch’ .

Przyspiesz spalanie tłuszczu i wypróbuj najlepsze suplementy:

X-FAT TERMOGENIC BURNER

LIPIDROL

THERMOCORE

LIPOLEAN (POLECANY DLA KOBIET)

Odpowiednie cardio oraz trening brzucha zawierające przedstawione elementy z pewnością przełoży się na budowanie sześciopaku. Pamiętaj że nie samymi ćwiczeniami na brzuch spalisz tkankę tłuszczową i przygotujesz się na lato!

Podoba Ci się? Udostępnij!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on print
Drukuj

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

O autorze

Polecamy

Informujemy, że w celu zapewnienia jak najlepszej obsługi nasza strona korzysta z ciasteczek (plików cookies). Korzystając z naszej strony, bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies. Jednocześnie przypominamy, że w każdej chwili masz możliwość zmiany ustawień plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityce prywatności.