Spal zbędny tłuszcz!

krótko i intensywnie! skutecznie i efektywnie!

Dzisiaj przedstawię Ci zestaw 3 ćwiczeń, które pozwolą zmaksymalizować spalanie tkanki tłuszczowej. Do wykonania będą trzy ćwiczenia na czas – w trzech rundach. Dzięki takiej zasadzie będziesz pracować na wysokiej intensywności, co przełoży się na większe spalanie tkanki tłuszczowej, a na tym zapewne zależy większości z Was. Więc zabierajcie się do intensywnej pracy!

3 Rundy na czas

  • 30 Wall Ball
  • 20 Deadlift
  • 10 Box jump

Wykonaj 30 powtórzeń Wall Ball (przysiad I wyrzut piłki), 20 Deadlift (Martwy ciąg), oraz 10 Box jump (wskoki na skrzynie), taki zestaw powtórz 3razy czyli 3 rundy.

1.Wall Ball

wallball

2.Deadlift

martwyciag

3.Box jump

boxjump

Inne propozycje treningowe na spalanie tłuszczu znajdziesz tutaj

Wykonaj ten zestaw najszybciej jak potrafisz, spalaj zbędne kalorie oraz podziel się z nami swoim wynikiem, powodzenia!

Podoba Ci się? Udostępnij!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on print
Drukuj

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

O autorze

Polecamy